7/03/2014

Zmiana koloru | tło obrazkowe w pasku nawigacyjnym

Aby zmienić kolor nawigacji, trzeba najpierw wejść w jej ustawienia w układzie, o tutaj:
Wybieramy "edytuj" i "przezroczyste jasne".
Później wchodzimy do arkusza CSS. Gdzie go znaleźć?- tutaj.

Zmiana koloru:

ID paska nawigacyjnego to Navbar1, tak więc zaczynamy:

#Navbar1 {
}

Cała zmiana koloru opiera się na zmianie tła, także nie różni się to niczym od zwykłego dodania background.

#Navbar1 {background-color: #996699;
}

I to wszystko. Zamiast "996699" wpisujecie swoje własne WSC lub angielską nazwę. Niestety pasek nawigacyjny ma już nałożony inny, przezroczysty kolor, więc nasze background będzie rozjaśnione, ale myślę, że nie powinno to przeszkadzać, bo nawigacja, tak czy siak, nie powinna być zbyt krzykliwa.

Tło obrazkowe:

Robimy to samo, czyli zaczynamy od:

#Navbar1 {
}

Jednak teraz podajemy odnośnik do naszego tła:

#Navbar1 {background-image: url(bezpośredni link do obrazka);
}

To wszystko. Bardzo prosto, ale efektownie! Przynajmniej mi się bardzo podoba c=
Tymczasem polecam tutorial na płynnie chowający się/znikający pasek nawigacyjny...

5 komentarzy:

  1. Dobra rada, ale nie dawno zmieniałam wygląd bloga i skorzystam innym razem.

    http://pomysly-na-wakacje-w-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy wygląd bloga mam ,może ocenisz?
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, wreszcie coś innego. No i fajna estetyka i wygląd. Będę zaglądać.
    Zapraszam do mnie http://with-imagination-about-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Robisz może wyglądy blogom? Bo jak widzę twój jest świetny :) Nie chcę się tutaj rozpisywać, a więc czy mogłabyś napisać mi na maila, ponieważ nie mam twojego więc trudno mi się z tobą skontaktować.. Jeśli możesz to proszę napisz na combackoliday@gmail.com albo odpowiedz i zostaw go w komentarzu. Pozdrawiam i licze na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń